Ринок ПЕТ-упаковки збільшиться до $57 млрд. до 2017 року
У новому маркетинговому дослідженні компанії Smithers Pira говориться про те, що до 2017 року ринок ПЕТ-упаковки зросте до 57 млрд. доларів. Таке збільшення стане можливим завдяки країнам з економікою, що формується, а також завдяки інтересу до її екологічних переваг з боку власників брендів.
Світове споживання ПЕТ-упаковки збільшиться до 19,1 млн. тонн до 2017 року. Попит зростатиме на 5,2% щорічно, провідними ринками називаються Південна та Центральна Америка, Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Центральна та Східна Європа, Близький Схід та Африка. Прогнозується динамічне збільшення попиту на бар'єрні пляшки та банки для соків, молока, чаю, пива, вина та продуктів харчування.
У країнах з економікою, що формується, високий попит обумовлений зростанням реального доходу і заміщенням традиційної упаковки на ПЕТ. У період з 2007 до 2012 року Азіатсько-Тихоокеанський регіон обійшов Північну Америку та Західну Європу і став найбільшим регіональним ринком ПЕТ-упаковки. За 2012 рік споживання ПЕТ-упаковки в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні становило 29,4%, у Північній Америці – 24,1% та у Західній Європі – 19,7%. У доповіді сказано, що для гравців ринку однією з ключових проблем є переробка ПЕТ. Законодавство та програми захисту природних ресурсів – основні рушійні сили розвитку системи переробки. Крім того, зростання ринку переробленого ПЕТ (rPET) сприяють зусиллям власників великих брендів. Але, незважаючи на це, повсюдне використання rPET у виробництві пляшок все ще під питанням. Широке поширення rPET в основному залежить від того, чи буде він дешевше первинної сировини.
|